SuiteCRM is standaard rijk aan functionaliteit die u kunt gebruiken om de groei van uw onderneming te bevorderen en de klantbeleving te vergroten.
SuiteCRM wordt uitgeleverd met alle beschikbare standaard functionaliteit. U bepaald wat u direct wilt gebruiken en wat later beschikbaar gemaakt mag worden.
SuiteCRM beschikt standaard over de mogelijkheid om eenvoudig voor meerdere adressen een brief te genereren die volledig gepersonaliseerd is. Deze brief is beschikbaar als PDF
SuiteCRM beschikt over een helpdesk functionaliteit waarbij helpdeskvragen automatisch worden verwerkt tot een Case inclusief uniek nummer en waarbij direct een actie voor een helpdeskmedewerker wordt aangemaakt.
SuiteCRM biedt de mogelijkheid om contractgegevens vast te leggen waaraan u belangrijke documenten kunt koppelen. Op deze manier kan een contract snel en accuraat worden geraadpleegd.
SuiteCRM kan u helpen bij het organiseren van evenementen door de uitnodigingen voor u te versturen, de aanmeldingen te registeren en de herinneringen te versturen.
SuiteCRM beschikt over de mogelijkheid om projecten te registreren en de zaken die daarbij komen kijken zoals, planning, mensen, middelen, mijlpalen etc.
SuiteCRM is zo gemaakt dat u direct op het telefoonnummer kunt klikken en er een belactie wordt gestart. Waarmee u vervolgens gaat bellen is afhankelijk van uw situatie.
SuiteCRM8 uses cookies on our websites to facilitate and improve your online experience. By continuing to use our website, you consent to our use of cookies. For further details on cookies, please see our cookies policy.